Seminář manažerských kompetencí
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
G88C0101 | KZ | 6 | 0P+4C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Předmět je určen pro studenty všech fakult a součástí ČVUT, kteří studují poslední ročník magisterského studia, jsou již odborníky ve svém oboru a rozvoj jejich osobních manažerských kompetencí je pro ně důležitý z pohledu zaměstnatelnosti a nastartování jejich budoucí úspěšné kariéry.
Předmět je rozdělen do čtyř základních modulů, kde studenti na praktických příkladech budou v týmech aplikovat konkrétní Case Studies zadané odborníky z partnerských firem.
Předmět je zaměřen na praktickou aplikaci znalostí, na rozvoj osobních manažerských kompetencí a zlepšení individuální sebeprezentace každého studenta.
- Požadavky:
-
Student magisterského studia ČVUT.
Aktivní účast během víkendových soustředění je nezbytnou podmínkou pro úspěšné zakončení předmětu.
- Osnova přednášek:
-
0. Představení předmětu, partnerských firem a vytvoření týmů
1. Strategické rozhodování
. Strategické plánování
. Strategický marketing
. Inovace a management změn
2. Osobní rozvoj
. Time Management
. Stress Management
. Self-Development
3. Komunikace
. Marketingová komunikace a Public Relations
. Komunikační a prezentační dovednosti
4. Team Management
. Jak být dobrý manager
. Jak postavit team
. Jak zvládnout team
. Řešení problémů a vyjednávání
5. Závěrečné vyhodnocení
- Osnova cvičení:
-
Na cvičení budou rozvíjeny osobní kompetence studentů na reálných příkladech z praxe.
- Cíle studia:
-
Na konci tohoto kurzu si bude student vědom svých silných stránek u jednotlivých osobních kompetencí a tyto kompetence bude schopen dále rozvíjet a efektivně používat během každodenní práce.
Důraz je kladen na identifikaci a získání talentů a další rozvoj jejich kariéry s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost na trhu práce.
- Studijní materiály:
-
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
PILAŘOVÁ, Irena. Leadership & management development. Role, úlohy a kompetence managerů a lídrů. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5721-6.
PLAMÍNEK, Jiří. Sebepoznání, sebeřízení a stres. 3., doplněné vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4751-4.
VEBER, Jaromír. Management inovací. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-423-3.
- Poznámka:
-
Předmět bude realizován v pěti víkendových blokových soustředěních.
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- N-PRI-prez.forma od 15/16 (povinně volitelný předmět)
- N-RRP-prez.forma od 15/16 (povinně volitelný předmět)
- N-PRI-prez.forma od 16/17 (povinně volitelný předmět)