Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2024/2025
UPOZORNĚNÍ: Jsou dostupné studijní plány pro následující akademický rok.

Applied Marketing

Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
32BE-P-APMK-01 Z,ZK 3 1P+1C anglicky
Garant předmětu:
Ladislava Knihová
Přednášející:
Ladislava Knihová
Cvičící:
Ladislava Knihová
Předmět zajišťuje:
institut manažerských studií
Anotace:

Kurz Aplikovaný marketing se zaměřuje na moderní přístupy k integrované marketingové komunikaci (IMC). Studenti se seznámí s klíčovými strategiemi, využitím obsahu a významem důvěryhodnosti a kreativity v marketingové komunikaci. Kurz propojuje teoretické poznatky s praktickými úkoly, včetně návrhu prototypu mobilní aplikace pro destinační marketing, která bude obsahovat inovativní prvky gamifikace a edutainmentu. Studenti budou pracovat v týmech na návrhu mobilní aplikace zaměřené na propagaci jedinečných turistických zajímavostí, památek, kulturního dědictví a na tvorbu imerzivních zážitků pro vybrané destinace. V další části kurzu se studenti zaměří na tvorbu a realizaci prvku kampaně IMC. Tento úkol vyžaduje kreativní myšlení, aplikaci klíčových konceptů komunikačního procesu a rozvoj praktických dovedností při implementaci mediálního plánu. Studenti vytvoří strategii IMC a navrhnou prvek kampaně, který vhodně propojí online i off-line média. Výstupy budou prezentovány v rámci zpětné vazby a diskuse ve třídě.

Požadavky:

Prerekvizitou pro zápis do kurzu je úspěšné absolvování základního kurzu marketingu.

Osnova přednášek:

1. Úvod do integrované marketingové komunikace

2.Rozsah marketingové komunikace

3.Komunikace: Teorie, interaktivita a influenceři

4.Integrovaná marketingová komunikace (IMC)

5.Marketingová komunikace: Strategie a plánování

6.Kreativní brief a porozumění spotřebiteli & Tvorba obsahu marketingového sdělení,

důvěryhodnost a kreativita

7.Globální integrovaná marketingová komunikace (GIMC) a strategie

Osnova cvičení:

1.Praktický workshop I

Tvorba marketingové komunikační strategie (brainstorming)

2.Praktický workshop II

Hlubší pohled na rozsah marketingové komunikace

3.Praktický workshop III

Teorie komunikace, interaktivita a role influencerů

4.Praktický workshop IV

Integrovaná marketingová komunikace (IMC) v praxi

5.Praktický workshop V

Strategie a plánování marketingové komunikace

6.Praktický workshop VI

Kreativní brief a práce s obsahem: sdělení, důvěryhodnost a kreativita

7.Praktický workshop VII

Globální integrovaná marketingová komunikace (GIMC) a strategie

Cíle studia:

1.Seznámit studenty s principy a strategiemi integrované marketingové komunikace (IMC) a jejich aplikací v praxi.

2.Rozvíjet schopnost studentů vytvářet důvěryhodná a kreativní marketingová sdělení s využitím moderních komunikačních nástrojů, včetně aplikací umělé inteligence.

3.Naučit studenty analyzovat chování spotřebitelů, roli influencerů a efektivní způsoby zapojení publika do marketingových kampaní.

4.Podpořit praktické dovednosti v oblasti strategického plánování marketingové komunikace a implementace mediálních plánů.

5.Umožnit studentům propojit teoretické znalosti s reálnými scénáři prostřednictvím návrhu mobilní aplikace pro destinační marketing a tvorby prvku kampaně IMC.

Studijní materiály:

Fill, C., & Turnbull, S. (2023). Marketing communications: Fame, influencers and agility (Ninth edition). Pearson.

Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2024). Marketing 6.0: The future is immersive. Wiley.

Doplňkové vědecké články a případové studie budou k dispozici v aplikaci MOODLE.

Poznámka:

Kurz Aplikovaný marketing poskytuje praktické znalosti a dovednosti v oblasti marketingové strategie a integrované marketingové komunikace s důrazem na kreativitu, strategické plánování a analýzu efektivity marketingových kampaní.

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
Rozvrh není připraven
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
místnost DEJ:M105
Knihová L.
12:30–14:00
(přednášková par. 1)
Dejvice
Učebna
místnost DEJ:M105
Knihová L.
12:30–14:00
(paralelka 1)
Dejvice
Učebna
Út
St
Čt

Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 14. 4. 2025
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese https://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet8042406.html