Networking in English
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
U04E0201 | ZK | 3 | 0P+2C | anglicky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut jazykových studií
- Anotace:
-
Cílem předmětu je osvojení a rozvoj jazykových dovedností a komunikačních strategií umožňujících efektivní orientaci v široké škále problémů s ohledem na typické situace v kontextu business networkingu (sebe-prezentace a sebe-propagace, personal branding, tvoření sítě kontaktů, navazování kontaktu s lidmi, kteří mohou pomoci rozvinout a prohlubovat obchodní vztahy či kariérní šance). Důraz je kladen na praktickou aplikaci dané problematiky v rámci obchodní angličtiny pomocí jazykové analýzy, systematického rozvoje slovní zásoby, bezpečného osvojení vybraných gramatických jevů, cíleného nacvičování typických vzorových situací, práce ve skupinách a poskytování individuální zpětné vazby.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
-
1. Co je Networking?
2. Personal Summary/Business Profile,
3. (Obchodní) Pitch
4. Self-presenting: životopis v AJ
5. Formální a neformální jazyk, humor, společenská tabu, working the room;
6. Self-presenting/Online Presence: LinkedIn
7. Socializing: Managing Small Talk & Active Listening; Business Contacts, Working Your Contacts
8. Socializing: Personal Branding and Business Etiquette
9. Managing Networking Situations
10. Managing the Follow-up; Student Presentations
11. Pre-test revision/Final Test
- Osnova cvičení:
-
1.Úvod do problematiky networkingu, základní pojmy
2.Tvoření otázek a jejich typologie, intonace a srozumitelnost v ústním projevu
3.Jazyk a strategie vedení rozhovorů
4.Sebe-prezentace (self-marketing) a etiketa v obchodním styku
5.Práce se sociálními médii (email, Facebook, LinkedIn)
6.Jazyk a strategie navrhování, vysvětlování a přesvědčování: vyjednávání, zpětná vazba a shrnutí)
7.Formální a neformální jazyk v kontextu obchodní a společenské interakce, jazyk idiomatický i diplomatický
8.Prezentační dovednosti v AJ: od veřejného projevu k ?výtahovým prezentacím? (elevator pitch)
9.Základy interkulturních kompetencí
10.Závěrečný test
- Cíle studia:
-
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:
. navazovat, udržovat a rozvíjet obchodní a společenské kontakty v cizím jazyce
. volit a aplikovat vhodné jazykové nástroje s ohledem na daný kontext a situaci, a to jak v osobním styku, tak s využitím ICT
. používat širokou škálu komunikačních strategií v mluveném i psaném projevu
. analyzovat diskurs a komunikační strategie v pracovním styku
- Studijní materiály:
- Poznámka:
-
Výuka probíhá v anglickém jazyce
- Další informace:
- https://moodle-vyuka.cvut.cz/course/view.php?id=4248
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Prospectus (volitelný předmět odborný)
- B-EK-prez.forma od 14/15 (povinně volitelný předmět)
- B-PM-prez. forma od 14/15 (povinně volitelný předmět)
- B-EK-prez.forma od 15/16 (povinně volitelný předmět)
- B-PM-prez.forma od 15/16 (povinně volitelný předmět)
- B-EK-prez.forma od 16/17 (povinně volitelný předmět)
- B-EK-prez.forma od 17/18 (povinně volitelný předmět)
- B-EM-P prezenční studium od 18/19 (povinně volitelný předmět)
- B-EM-P prezenční studium od 19/20 (povinně volitelný předmět)
- B-EM-P prezenční studium od 20/21 (povinně volitelný předmět)
- B-EM-P prezenční studium od 21/22 (povinně volitelný předmět)