Aplikace marketingových nástrojů v dopravě
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17AMAN | KZ | 3 | 2P+0C | česky |
- Garant předmětu:
- Petra Skolilová
- Přednášející:
- Petra Skolilová
- Cvičící:
- Petra Skolilová
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Aplikace metod a tvorba marketingového plánu na konkrétní projekt s dopravní tématikou. Využití metod segmentace trhu a vhodných marketingových kanálů, tvorba strategického plánu za pomoci dotazníkového šetření a prezentace výsledného plánu.
- Požadavky:
-
nejsou definovány
Podmínky zakončení předmětu
Klasifikovaný zápočet
- semestrální práce
- ústní zkouška
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je aplikovat marketingové nástroje na tvorbu marketingového plánu pro konkrétní projekt zaměřený na dopravu.
- Studijní materiály:
-
ŘEZNÍČEK, B., ŠARADÍN, P. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001. Manažer. ISBN 80-247-0051-4. - doporučená
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management (4. vydání). Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. - doporučená
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- navaz. mag. PRE program LA 22/23 (nová akreditace) (povinný předmět)
- navaz. mag. PRE program LA 23/24 (povinný předmět)