Produktový management v agilním prostředí
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
32MC-P-PMAG-01 | Z,ZK | 3 | 1P+1C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Cílem předmětu je seznámit studenty s principy produktového managementu a rolí Product Ownera v rámci agilního vývojového týmu. Předmět přináší ucelený pohled na inovační management produktů a služeb ve vybraných odvětvích podnikání a průmyslu. V posledních letech se agilní metody a spolupracující týmy staly podstatou vývoje produktových inovací.
- Požadavky:
-
Semestrální práce, písemný test.
Účast studentů a aktivita na seminářích 0-20 bodů
Semestrální práce 0-40 bodů
Písemný test 0-40 bodů
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Kurz je zaměřen na budování praktických zkušeností studentů. Předmět bude vyučován ve formě přednášek a cvičení. Poznatky lze následně uplatnit v technologických inovačních a vývojových týmech.
- Studijní materiály:
-
Lawley, B. & Schure P. (2017). Product Management. Business and Economics. New Jersey. ISBN 978-1-119-26404-0.
Sochová, Z. & Kunce E. (2019). Agilní metody řízení projektů. Computer Press, Brno. ISBN 978-80-251-4961-4.
Lewrick, M., et al. (2020). The Design Thinking Toolbox. Wiley. Glasgow. ISBN 978-1-11962919-1.
Doporučená literatura:
Stickdorn, M. et al. (2018). This is Service Design Methods. O´Reilly Media.Canada. ISBN 978-1-492-03959-4.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: