Nové trendy v marketingové komunikaci
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
32BC-P-MRTR-01 | Z,ZK | 6 | 2P+2C | česky |
- Garant předmětu:
- Ladislava Knihová
- Přednášející:
- Ladislava Knihová
- Cvičící:
- Ladislava Knihová
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Kurz byl vytvořen na základě dynamického vývoje v marketingu v souvislosti s AI a technologiemi nového věku a zaměřuje se na nové přístupy v marketingové komunikaci, jako je marketing v metaverzu, blockchain, multisenzorický marketing, hyperpersonalizace a další inovativní strategie.
- Požadavky:
-
Aktivní účast na přednáškách a seminářích, analýza případových studií a závěrečná prezentace projektu. Program seminářů je zaměřen na aplikaci teoretických poznatků do praxe studenti provádějí seminární aktivity, prezentují své výstupy, zapojují se do diskusí a obhajují své návrhy.
- Osnova přednášek:
-
1.Úvod do marketingu 6.0: Od multi přes omni k meta marketingu
2.Technologické trendy v marketingu 6.0
3.Generace Z a Alfa: Fygitální domorodci
4.Imerzivní marketing: Jak zákazníka vtáhnout do děje
5.Budoucnost zákaznické zkušenosti: Integrace fyzického a digitálního světa
6.Metamarketing: Překračování hranic fyzického a digitálního světa
7.Hyperpersonalizace pomocí umělé inteligence
8.Udržitelnost jako klíčový prvek moderního marketingu
9.Nové formy obsahu: Krátká videa a vizuální formáty
10.Marketing v metaverzu: Virtuální světy a jejich možnosti
11.Multisenzorický marketing: Zapojení všech smyslů zákazníka
12.Etické aspekty a bezpečnost při používání AI v marketingu
13.Inovace v digitálním obchodě: Zákaznická cesta jako zážitek ve světě
e-commerce
14.Budoucnost marketingu: Jak technologie formují nové marketingové strategie
- Osnova cvičení:
-
1. Marketing 6.0: Co nás čeká? Interaktivní úvod do kurzu
2.Návrh imerzivní zákaznické zkušenosti
3.Analýza marketingových strategií pro Generaci Z a Generaci Alfa
4.Vytvořte svůj vlastní virtuální zážitek Imerzivní kampaň v akci
5.Zákaznická zkušenost nové éry Jak propojit digitální
a fyzický svět
6.Budoucnost nakupování Návrh imerzivního zážitku pro maloobchodní prodejnu
7.Moje digitální já Navrhni svého avatara pro metaverzum
8.Analýza programů udržitelnosti leteckých společností
9.Mikromomenty a mediální strategie
10.Budoucnost marketingu Navrhněte kampaň v metaverzu
11.Exploring Multisensory Marketing Strategies
12.Od algoritmu k odpovědnosti: Design etické a zodpovědné AI
13.Glosář budoucnosti marketingu Diskuse nad novou terminologií a koncepty
14.Závěrečný seminář: Strategie marketingu budoucnosti
- Cíle studia:
-
Studenti získají přehled o nejnovějších trendech v marketingové komunikaci, naučí se aplikovat inovativní technologie a strategie do praxe, včetně AI a navazujících aplikací, jako jsou generativní multimodální modely, a porozumí výzvám, které přináší digitální transformace a technologie nového věku.
- Studijní materiály:
-
Kotler, P. et al. Marketing 6.0: Budoucnost ve znamení zážitků
Odborné články a studie na daná témata
- Poznámka:
-
Předmět reflektuje nejnovější vývoj v marketingu s důrazem na imerzivní technologie, hyperpersonalizaci a metaverzum.
- Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- B0413P050061 Ekonomika a management (profesní studijní program) - počínaje od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)
- B0413P050061 Ekonomika a management (OZ101 Marketing) od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)
- B0413P050061 Ekonomika a management (OZ102 Personální management) od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)
- B0413P050061 Ekonomika a management (OZ103 Řízení firemních procesů) od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)
- B0413P050061 Ekonomika a management (OZ104 Účetnictví) od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)
- B0413P050061 Ekonomika a management (OZ105 Manažerská informatika) od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)
- B0413P050061 Ekonomika a management (OZ106 Obchodní podnikání) od ZS 2023/2024 (povinně volitelný předmět)