Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2024/2025
UPOZORNĚNÍ: Jsou dostupné studijní plány pro následující akademický rok.

Nové trendy v marketingové komunikaci

Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
32BC-P-MRTR-01 Z,ZK 6 2P+2C česky
Garant předmětu:
Ladislava Knihová
Přednášející:
Ladislava Knihová
Cvičící:
Ladislava Knihová
Předmět zajišťuje:
institut manažerských studií
Anotace:

Kurz byl vytvořen na základě dynamického vývoje v marketingu v souvislosti s AI a technologiemi nového věku a zaměřuje se na nové přístupy v marketingové komunikaci, jako je marketing v metaverzu, blockchain, multisenzorický marketing, hyperpersonalizace a další inovativní strategie.

Požadavky:

Aktivní účast na přednáškách a seminářích, analýza případových studií a závěrečná prezentace projektu. Program seminářů je zaměřen na aplikaci teoretických poznatků do praxe studenti provádějí seminární aktivity, prezentují své výstupy, zapojují se do diskusí a obhajují své návrhy.

Osnova přednášek:

1.Úvod do marketingu 6.0: Od multi přes omni k meta marketingu

2.Technologické trendy v marketingu 6.0

3.Generace Z a Alfa: Fygitální domorodci

4.Imerzivní marketing: Jak zákazníka vtáhnout do děje

5.Budoucnost zákaznické zkušenosti: Integrace fyzického a digitálního světa

6.Metamarketing: Překračování hranic fyzického a digitálního světa

7.Hyperpersonalizace pomocí umělé inteligence

8.Udržitelnost jako klíčový prvek moderního marketingu

9.Nové formy obsahu: Krátká videa a vizuální formáty

10.Marketing v metaverzu: Virtuální světy a jejich možnosti

11.Multisenzorický marketing: Zapojení všech smyslů zákazníka

12.Etické aspekty a bezpečnost při používání AI v marketingu

13.Inovace v digitálním obchodě: Zákaznická cesta jako zážitek ve světě

e-commerce

14.Budoucnost marketingu: Jak technologie formují nové marketingové strategie

Osnova cvičení:

1. Marketing 6.0: Co nás čeká? Interaktivní úvod do kurzu

2.Návrh imerzivní zákaznické zkušenosti

3.Analýza marketingových strategií pro Generaci Z a Generaci Alfa

4.Vytvořte svůj vlastní virtuální zážitek Imerzivní kampaň v akci

5.Zákaznická zkušenost nové éry Jak propojit digitální

a fyzický svět

6.Budoucnost nakupování Návrh imerzivního zážitku pro maloobchodní prodejnu

7.Moje digitální já Navrhni svého avatara pro metaverzum

8.Analýza programů udržitelnosti leteckých společností

9.Mikromomenty a mediální strategie

10.Budoucnost marketingu Navrhněte kampaň v metaverzu

11.Exploring Multisensory Marketing Strategies

12.Od algoritmu k odpovědnosti: Design etické a zodpovědné AI

13.Glosář budoucnosti marketingu Diskuse nad novou terminologií a koncepty

14.Závěrečný seminář: Strategie marketingu budoucnosti

Cíle studia:

Studenti získají přehled o nejnovějších trendech v marketingové komunikaci, naučí se aplikovat inovativní technologie a strategie do praxe, včetně AI a navazujících aplikací, jako jsou generativní multimodální modely, a porozumí výzvám, které přináší digitální transformace a technologie nového věku.

Studijní materiály:

Kotler, P. et al. Marketing 6.0: Budoucnost ve znamení zážitků

Odborné články a studie na daná témata

Poznámka:

Předmět reflektuje nejnovější vývoj v marketingu s důrazem na imerzivní technologie, hyperpersonalizaci a metaverzum.

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
místnost DEJ:403
Knihová L.
12:30–14:00
(přednášková par. 1)
Dejvice
Učebna
místnost DEJ:403
Knihová L.
14:15–15:45
(paralelka 101)
Dejvice
Učebna
Čt

Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 12. 4. 2025
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese https://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet8041206.html