Marketing v dopravě
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
617W1MD | KZ | 4 | 8B | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- pracoviště Děčín
- Anotace:
-
Obecné principy marketingu aplikované na dopravní problematiku, marketingové nástroje vhodné pro přepravu jako službu, specifika veřejné osobní dopravy a z toho vyplývající odlišnosti uplatnění marketingu.
- Požadavky:
-
nejsou stanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Seznámit studenty se základními principy a nástroji marketingu, přiblížit specifika přepravy jako služby, poskytnout studentům přehled o marketingových postupech použitelných v odvětví nákladní dopravy i veřejné osobní dopravy.
- Studijní materiály:
-
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 9788024715452.
ŘEZNÍČEK, Bohumil a Pavel ŠARADÍN. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001, 197 s. ISBN 8024700514.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- KOMBI bak. studium od 20-21 (obor LED) (povinně volitelný předmět)
- KOMBI bak. studium od 21-22 (obor LED) (povinně volitelný předmět)
- KOMBI bak. studium od 22-23 (specializace LOG) (povinně volitelný předmět)
- KOMBI bak. studium od 23-24 (specializace LOG) (povinně volitelný předmět)
- KOMBI bak. studium od 23-24 (specializace LOG) skok do 2.r. (povinně volitelný předmět)