Management a komunikace v týmu
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
A19MKT | Z,ZK | 3 | 2+1 |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Anotace:
-
Předmět je zaměřen na získání komunikačních dovedností moderního manažera. Jsou modelovány principy vedení jednání, zájmovým a cílovým skupinám, konfliktům a vyjednávání, nátlakové skupiny a názoroví vůdci. Motivační faktory, vedení pracovníků, poskytnutí zpětné vazby, koučování v managementu. Využívání preferenčních způsobů myšlení, principy neurolingvistického programování. Komunikační vazby na státní správu a samosprávu. Principy komunikace s finančními komunitami.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
-
1.Integrovaná komunikace - komunikace pro třetí tisíciletí.
2.Komunikační dovednosti, osobnost managera a jeho image.
3.Komunikace se zájmovými a cílovými skupinami - zákazníky, zaměstnanci, médii, politiky.
4.Principy vedení jednání. Příprava, zahájení, mapování situace, jádro jednání, zdolávání námitek, závěr.
5.Konflikt, vyjednávání, řešení konfliktu.
6.Manager a jeho tým, výběr členů týmu.
7.Motivační faktory.
8.Vedení pracovníků, poskytnutí zpětné vazby.
9.Koučování v managementu.
10.Nátlakové skupiny, názoroví vůdci.
11.Preferenční způsoby myšlení a jejich využívání.
12.Principy neurolingvistického programování (metody NLP).
13.Komunikace se státní správou, samosprávou a zákonodárnými orgány.
14.Komunikace s finančními komunitami.
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
Horáková I., Stejskalová D., Škapová H.: Strategie firemní komunikace, Management Press Praha, 2000
Bradbury A.: Manažerské dovednosti, jak ovlivňovat druh, Praha, Computer Press, 2001
Khelerová V.: Komunikační a obchodní dovednosti manažera, Praha, GRADA, 2000
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: