English (Business English 2)
Code | Completion | Credits | Range | Language |
---|---|---|---|---|
104XA22 | Z | 0 | 2C | Czech |
- Garant předmětu:
- Lecturer:
- Tutor:
- Supervisor:
- Department of Languages
- Synopsis:
-
Kurz navazuje na povinnou výuku a prohlubuje znalosti v oblasti odborné slovní zásoby Business English, tj. ekonomiky, managementu, marketingu, finančnictví, obchodní komunikace. Kromě oborově zaměřené slovní zásoby se věnuje pozornost rozvoji obecně technického vyjadřování. Hlavní zaměření kurzu je na rozvoj komunikačních dovedností, zejména mluvení, poslechu a čtení.
- Requirements:
-
no prerequisites
- Syllabus of lectures:
-
This course is not a lecture but practical session:
Course code: 104XA22
Duration: 1 hour / 1 semester
- Syllabus of tutorials:
-
1 KOMUNIKACE
Povídání o tom, co dělá dobrého komunikátora dobrým komunikátorem
Poslech: Rozhovor s odborníkem na komunikaci
Čtení: Tiché slovo je lepší než posílání e-mailů Financial Times
2 MEZINÁRODNÍ MARKETING Povídání o mezinárodních značkách
Čtení: Diego Della Valle: Italská atmosféra je pro globální expanzi značky Tod klíčová - Financial Times
Poslech: Rozhovor s profesorem mezinárodního marketingu a generálním ředitelem školicí organizace - Financial Times.
3 BUDOVÁNÍ VZTAHŮ Mluvte o budování vztahů
Poslech: Rozhovor s vedoucím globálního oddělení
korporátní odpovědnosti velké společnosti
Čtení: Jak se Východ setkává se Západem - Business Week
- Study Objective:
-
Its main focus is on enhancing communication skills, namely speaking, listening and reading.
- Study materials:
-
Hlavní zaměření kurzu je na rozvoj komunikačních dovedností, zejména mluvení, poslechu a čtení.
- Note:
- Further information:
- http://departments.fsv.cvut.cz/k104/index.php/2018/09/15/business-english/
- No time-table has been prepared for this course
- The course is a part of the following study plans: