Marketing v dopravě
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
617MAGD | KZ | 4 | 2P+1C+12B | česky |
- Garant předmětu:
- Petra Skolilová
- Přednášející:
- Alexandra Dvořáčková
- Cvičící:
- Alexandra Dvořáčková
- Předmět zajišťuje:
- pracoviště Děčín
- Anotace:
-
Seznámení se metodami využívanými pro potřeby marketingu v dopravě, resp. podpory prodeje a ovlivňování kupní ochoty obyvatelstva. Historický vývoj až po současné hlavní marketingové nástroje. Strategický marketing a marketingový plán dopravní firmy.
- Požadavky:
-
nejsou definovány
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je seznámit posluchače se základy marketingových metod, segmentací trhu a s komunikačními nástroji používanými v dopravě.
- Studijní materiály:
-
ŘEZNÍČEK, B., ŠARADÍN, P. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001. Manažer. ISBN 80-247-0051-4.
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management (4. vydání). Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
- Poznámka:
-
(27/5/21: změna ze 3 na 4 kredity, rozsahu u kombi z 10 na 12B, L na Z semestr)
- Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- KOMBI bak. studium od 22-23 (specializace LOG) (povinný předmět)