Aplikace marketingových nástrojů v dopravě
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17AMAK | KZ | 2 | 10B | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Aplikace metod a tvorba marketingového plánu na konkrétní projekt s dopravní tématikou. Využití metod segmentace trhu a vhodných marketingových kanálů, tvorba strategického plánu za pomoci dotazníkového šetření a prezentace výsledného plánu.
- Požadavky:
-
nejsou definovány
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je aplikovat marketingové nástroje na tvorbu marketingového plánu pro konkrétní projekt zaměřený na dopravu.
- Studijní materiály:
-
ŘEZNÍČEK, B., ŠARADÍN, P. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001. Manažer. ISBN 80-247-0051-4. - doporučená
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management (4. vydání). Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. - doporučená
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: