Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2024/2025
UPOZORNĚNÍ: Jsou dostupné studijní plány pro následující akademický rok.

Strategický management a marketing

Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
2381515 Z,ZK 4 2P+2C česky
Garant předmětu:
Jan Horejc
Přednášející:
Vladimír Brdek, Jan Horejc, František Lambert
Cvičící:
Vladimír Brdek, Jan Horejc, František Lambert
Předmět zajišťuje:
ústav řízení a ekonomiky podniku
Anotace:
Požadavky:
Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:
Studijní materiály:
Poznámka:

Marketing, trh, zákazník, marketingový management, marketingové strategie, marketingový mix, strategie a jejich hierarchie, vize, mise, cíle, formulace a implementace strategie, analýza obecného a oborového okolí, analýza vnitřní prostředí, konkurenční výhoda, hodnotový řetězec, zkušenostní křivka, podniková kultura, role vrcholových manažerů.

Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
Čt

místnost KN:B-234
Horejc J.
Lambert F.

09:00–10:30
(přednášková par. 1)
Karlovo nám.
Konzultační místnost U12138
místnost KN:B-234
Horejc J.
Lambert F.

10:45–12:15
(přednášková par. 1
paralelka 101)

Karlovo nám.
Konzultační místnost U12138
Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
Rozvrh není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 14. 4. 2025
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese https://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet5274506.html