Aplikace marketingových nástrojů v dopravě
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17Y2AM | KZ | 2 | 2P+0C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Aplikace principů marketingu v dopravní problematice, marketingové nástroje vhodné pro přepravu, případové studie užití marketingu ve sféře veřejné osobní dopravy.
- Požadavky:
-
nejsou definovány
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Pomocí případových studií a zpracování variantních návrhů prohloubit znalosti a dovednosti studentů v oblasti aplikace marketingu v podnicích i u objednavatelů veřejné osobní dopravy.
- Studijní materiály:
-
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 9788024715452.
ŘEZNÍČEK, Bohumil a Pavel ŠARADÍN. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001, 197 s. ISBN 8024700514.
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- navaz. mag. PRE program DS 22/23 (povinně volitelný předmět)
- navaz. mag. PRE program LA 22/23 (nová akreditace) (povinně volitelný předmět)
- navaz. mag. PRE program DS 23/24 (povinně volitelný předmět)
- navaz. mag. PRE program LA 23/24 (povinně volitelný předmět)
- navaz. mag. PRE program DS 24/25 (povinně volitelný předmět)
- navaz. mag. PRE program LA 24/25 (povinně volitelný předmět)