Design and Brand Management
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
51XDBM | KZ | 4 | 2P+0C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut pedagogických a psychologických studií
- Anotace:
-
Předmět se zabývá řízením a budováním značek, tvorbou korporátní identity a některými aspekty řízení kreativních projektů především v oblasti designu.
- Požadavky:
-
Závěrečná práce na zadané individuální téma v rozsahu 5 normostran.
Test.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Absolvent kurzu získá přehled ve specifické části marketingu a managementu. Bude schopen být kvalifikovaným partnerem pro dodavatele kreativních služeb, agentur nebo znalosti použít při vlastním podnikání, budování start-up firem apod. Nepochybně se zvýší i jeho kompetence spotřebitele.
- Studijní materiály:
-
TAYLOR, D.: Brand management. Brno: Computer Press. ISBN: 978-80-251-1818-4.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- B-PM-prez.forma od 10/11 (povinně volitelný předmět)
- B-PM-prez.forma od 11/12 (povinně volitelný předmět)
- B-PM-prez.forma od 12/13 (povinně volitelný předmět)
- B-PM-prez.forma od 13/14 (povinně volitelný předmět)
- B-PM-prez. forma od 14/15 (povinně volitelný předmět)