Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2022/2023

Marketing v letecké dopravě

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
21Y2MK KZ 2 2P+0C+8B česky
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
ústav letecké dopravy
Anotace:

Obsahem předmětu „Marketing v letecké dopravě“ je řízení činností a procesů s použitím dostupných marketingových nástrojů a procesů pro analýzu, tvorbu strategie a realizaci prodeje zboží a služeb v leteckém průmyslu. V rámci přednášek kromě teoretických základů marketingu jsou prezentovány systémy analýz trhu, konkurence a produktů, tvorby marketingových strategií a plánování, marketingové průzkumy a výzkumy.

Požadavky:

Nejsou

Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:

Cílem předmětu je seznámit studenta s problematikou marketingu jako důležitého nástroje pro řízení procesů prodeje zboží a služeb v oblasti leteckého průmyslu. Marketing je komplex činností a procesů, které vyžadují počáteční analýzy trhu, segmentu konkurence, příležitosti a rizik.

Studijní materiály:

Halpern, N., Graham, A. Airport Marketing. Routledge 2013

Doganis, R. Flying off Course: Airline Economics and Marketing. Routledge, 2019

Shaw, S. Airline Marketing and Management. Ashgate Publishing Company, 2007

Poznámka:

(23/5/22 - nutná změna z LS na ZS), 7/7/22 - U PROGRAMU PL změna na kombi + 8B

Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 28. 1. 2023
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese https://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet3107806.html