Mezinárodní marketing
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
162KMM | Z,ZK | 3 | 10B | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Předmět výrazně profiluje absolventa pro oblast mezinárodního obchodu. V průběhu kurzu získá posluchač vědomosti a osvojí si dovednosti z problematiky mezinárodního marketingu, které může aplikovat v podnicích vstupujících do oblasti mezinárodních ekonomických vztahů.
- Požadavky:
-
Žádné požadavky.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Seznámit posluchače oboru „Mezinárodní obchod“ s problematikou mezinárodního marketingu a rozšířit jejich znalosti a dovednosti o marketingové aspekty mezinárodního podnikání.
- Studijní materiály:
-
Machková, H.: Mezinárodní marketing, Praha, Oeconomica, 2003, ISBN 80-245-0496-0. Machková, H., Sato, A., Zamykalová, M. a kol.: Mezinárodní obchod a marketing, Praha, Grada, 2002, ISBN 80-247-0364-5. Keegan, Schlegelmilch: Global Marketing Management A European Perspective, Harlow: Financial Times, Prentice-Hall, 2001, ISBN 0-138-41826-8.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- N-PMP-komb.forma od 11/12 (povinný předmět)
- N-PMP-kombin.forma od 12/13 (povinný předmět)
- N-PMP- kombin. forma od 13/14 (povinný předmět)
- N-PMP-komb. forma od 14/15 (povinný předmět)