Marketing - základy
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
161KMZ | Z,ZK | 3 | 5P+5C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Pojetí a základní kategorie moderního marketingu v podmínkách vyspělé tržní ekonomiky. Jejich podstata a obsah. Metody, postupy a procedury hlavních veličin marketingového mixu podniku. Zvládnutí hlavních souborů marketingových aktivit.
- Požadavky:
-
Žádné požadavky.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Předmět seznamuje studenty se základními kategoriemi moderního marketingu, zejména s marketingovým výzkumem, chování spotřebitele a použitím marketingového mixu.
- Studijní materiály:
-
KOLEKTIV AUTORŮ: Základy marketingu, Praha, VŠE 2001, ISBN 80-7079-527-1. BOUČKOVÁ Jana a kol.: Marketing, Praha, C.H. Beck, 2003, ISBN 80-7179-577-1. MCCARTHY, E. Jerome - PERREAULT, William D.: Základy marketingu, Praha, Victoria Publishing, 1995, ISBN 80-85605-29-5. MAJARO, Simon: Základy marketingu, Grada Publishing, 1996, ISBN 80-7169-297-2. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha, Management Press, 2000, ISBN 80-7261-010-4.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- N-PMP-komb.forma od 11/12 (povinný předmět)
- N-PMP-kombin.forma od 12/13 (povinný předmět)
- N-PMP- kombin. forma od 13/14 (povinný předmět)
- N-PMP-komb. forma od 14/15 (povinný předmět)