Projekt - terénní výzkum pro strategickou analýzu
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
162KSA | Z | 3 | 10B | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Přístupy k manažerskému výzkumu, sociální výzkum, formulace výzkumného problému, plánování projektu, sekundární a primární výzkum, formulace hypotézy, úvodní analýza problému a volba metodologie, výběr vzorku dedukce a indukce, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum, škály pro hodnocení, strukturované rozhovory, focus groups, zúčastněné pozorování, dotazníkové šetření, metodologická triangulace, validita a reliabilita výzkumu, zpracování dat, analýza a syntéza poznatků.
- Požadavky:
-
Žádné požadavky.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je naučit studenty jak provádět výzkumné šetření pro strategickou analýzu.
- Studijní materiály:
-
Pavlica K. a kolektiv: Sociální výzkum, podnik a mangement. 2000, Praha, EKOPRESS. Gill. J, Johnson P.: Research methods for managers. 1997 second edition, London, Paul Chapman Publishing. Jankowicz A.D.: Business Research Projects, 1995 second edition, London, Chapman&Hall.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- N-PMP-komb.forma od 11/12 (povinný předmět)
- N-PMP-kombin.forma od 12/13 (povinný předmět)
- N-PMP- kombin. forma od 13/14 (povinný předmět)
- N-PMP-komb. forma od 14/15 (povinný předmět)