Implementace strategie
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
16STR | Z,ZK | 6 | 2P+0C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Předmět se zaměřuje na teorii a praktické provádění změnových procesů jakožto nástrojů implementace podnikové strategie.
- Požadavky:
-
Zvládnutí základních ekonomických a manažerských předmětů.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cílem je seznámit posluchače s komplexní problematikou implementace podnikové strategie, porozumět zákonitostem změnových procesů v organizaci a ovládnout postupy a nástroje pro plánování a řízení změnových projektů.
- Studijní materiály:
-
Johnson,G., Scholes,K.: Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer press, 2000.Rosenau Milton D.: Řízení projektů. Praha: Computer press, 2000.Němec, V.: Projektový management. Praha: Grada, 2002.Kotter, J.P., Cohen, D.S.: Srdce změny. Praha: Management press, 2003. Carnall, C.A.: Managing change in organizations. London: Prentice-Hall, 1999.Burnes B.: Managing change: a strategic approach to organisational dynamics. Harlow: Prentice Hall, 2000. Wille E., Hodgson, P.: Making change work. Chalford: Management Books, 2000.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- N-PMP-komb.forma od 10/11 (povinný předmět)
- N-PMP-prez.forma od 10/11 (povinný předmět)