Marketing a PR
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
16MPR | Z | 4 | 2P+1C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- institut manažerských studií
- Anotace:
-
Seznámení s marketingovou koncepcí a osvojení marketingové kategorie.
Seznámení s prvky marketingového plánování a řízení a využitím marketingových nástrojů v praxi, s důrazem na schopnost aplikovat marketingové principy v různých oblastech podnikání.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je naučit studenty porozumět marketingové koncepci a používat základní kategorie marketingu v praxi. Absolventi se seznámí s prvky a postupy marketingového plánování a řízení v různých oblastech podnikání.
- Studijní materiály:
-
Kotler P., Armstrong G.: Marketing, Grada 2003, ISBN 80-247-0513-3
Světlík J.: Marketing pro evropský trh, Grada 20034, ISBN 80-247-0422-6
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- N-PRI-prez.forma od 10/11 (povinný předmět)
- N-RRP-prez.forma od 10/11 (povinný předmět)
- N-PRI-prez.forma od 11/12 (povinný předmět)
- N-RRP-prez.forma od 11/12 (povinný předmět)
- N-PRI-prez.forma od 12/13 (povinný předmět)
- N-RRP-prez.forma od 12/13 (povinný předmět)