Kvantitativní výzkumné metody v managementu
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
XP16KVM | ZK | 4 | 2P+2S | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
- Anotace:
-
Předmět je postaven na využití výkonného statistického softwaru SPSS, který je vhodný pro zpracovávání rozsáhlých souborů dat, větších marketingových šetření a pod. V rámci toho jsou probírány příslušné statistické metody (regresní a korelační analýza, analýza rozptylu, faktorová a shluková analýza a další). Důraz je kladen na praktické aplikace.
Výsledek studentské ankety předmětu je zde: http://www.fel.cvut.cz/anketa/aktualni/courses/XP16KVM
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
[1] Darren G., Mallery P.: SPSS for Windows Step by Step, Third Edition, Needham Heights, Allyn&Bacon, 2001
[2] Kaňok, M.: Statistické metody v marketingu, Praha, CIMA 2001
[3] Kaňok M.: Statistické metody v řízení, Praha, ČVUT, 2005
[4] SPSS Base User's Guide, SPSS Inc.
- Poznámka:
-
Předmět je určen pro všechny obory.Doporučuje znalost
předmětů statistika a marketing.
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Doktorské studium, prezenční forma (povinně volitelný předmět)
- Doktorské studium, kombinovaná forma (povinně volitelný předmět)
- Doktorské studium, strukturované prezenční (povinně volitelný předmět)
- Doktorské studium, strukturované kombinované (povinně volitelný předmět)