Strategický management a marketing
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
2381515 | Z,ZK | 4 | 2P+2C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- ústav řízení a ekonomiky podniku
- Anotace:
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
- Poznámka:
-
Marketing, trh, zákazník, marketingový management, marketingové strategie, marketingový mix, strategie a jejich hierarchie, vize, mise, cíle, formulace a implementace strategie, analýza obecného a oborového okolí, analýza vnitřní prostředí, konkurenční výhoda, hodnotový řetězec, zkušenostní křivka, podniková kultura, role vrcholových manažerů.
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: