Marketing v letecké dopravě
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
21W2MK | KZ | 3 | 8B | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra letecké dopravy
- Anotace:
-
Pojem marketing, podstata, vznik, etapy, druhy. Marketingové prostředí v letecké dopravě. Marketingový výzkum. Segmentace trhu. Marketingové strategie leteckých společností. Produkty letecké společnosti. Yield management a výnosy. Prodej produktu na trhu letecké dopravy.
- Požadavky:
-
Nejsou definovány.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Absolvováním předmětu studenti získají vědomosti o podstatě a taktice moderního marketingu. Prohloubí si vědomosti z oblasti marketingové činnosti firmy, obsahu a zvláštnostech marketingu v letecké dopravě.
- Studijní materiály:
-
povinné:
Jarach, D.: Airport Marketing: Strategies to Cope with the New Millennium Environment. 2005. ISBN: 978-0-7546-4085-1
Shaw, S.: Airline Marketing and Management. MPG Books LTD. Bomin, Cornwall. 2007
Kotler, P.: Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control. Prentice Hall. Englewood Cliffs, New Yersey. 1988
doporučené:
Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi. Grada Publishing. 1992
Majaro, S.: Základy marketingu. Grada Publishing. 1996
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- navaz. mag. KOMBI program LA 24/25 (povinně volitelný předmět)