Interaktivní grafické systémy 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
155GS1 | KZ | 3 | 1P+2C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- Katedra geomatiky
- Anotace:
-
Předmětem praktické výuky je systém Kokeš - interaktivní grafický editor pro práci s digitálními mapami.
Cvičení spočívají v řešení praktických úkolů z řady oblastí využití systému.
Přednášky jsou zaměřeny na úvod do algoritmizace (geodetických) úloh.
Pro zápis algoritmů jsou využívány vývojové diagramy.
Funkčnost algoritmů je demonstrována s využitím systému Matlab.
Pro výuku je využíván webový kurz v systému Moodle.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
!KNUTH, Donald Ervin. The art of computer programming. Upper Saddle River, NJ: Addison-Wesley, 2011. ISBN 0-201-85392-2.
!WRÓBLEWSKI, Piotr. Algoritmy. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4126-7.
!PELÁNEK, Radek. Programátorská cvičebnice: [algoritmy v příkladech]. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3751-2.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: