Marketing v dopravě
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17MVD | Z,ZK | 2 | 2+1 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Obecné principy marketingu aplikované na dopravní problematiku. Marketing, marketingový výzkum, makroprostředí, mikroprostředí, trhy, tvorba tržní opozice, produkty, značky, balení, služby, tvorby cen produktů, distribuční kanály, fyzická distribuce, maloobchod, velkoobchod, promotion, reklama, segmentace, umísťování, marketingové plánování, marketingové analýzy.
- Požadavky:
-
nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat marketingové dovednosti a umět je aplikovat na zvolených zadáních.
- Studijní materiály:
-
Řezníček B., Šaradín P.: Marketing v dopravě. ISBN 80-247-0051-4. 2000
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: