Animace a vizualizace
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
14Y1AV | KZ | 2 | 2P+0C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra aplikované informatiky v dopravě
- Anotace:
-
Seznámení s 3D modelováním. Nejjednodušší 3D primitiva a jejich základní modifikační a transformační funkce. Vytváření 3D scény. Transformace 3D primitiv, slučování primitiv na složitější celky. Popsání ploch a práce s nimi. Použití materiálových editorů a práce s texturami. Osvětlení scény, nastavení světelných a materiálových parametrů. Možnosti snímání scény a použití kamer. Rendering a vytváření animací.
- Požadavky:
-
Základy animace a vizualizace. Absolvování tohoto předmětu.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat praktické znalosti s 3D modelováním a animacemi s využitím systému
3D Studio MAX.
- Studijní materiály:
-
Steven Till, James O'Connell: 3ds max 7 Výukový průvodce, CPress; Boris Kulagin: 3ds Max 8 Průvodce modelováním a animací, CPress
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- DOS bak.prez.21/22 (povinně volitelný předmět)
- LED bak.prez.21/22 (povinně volitelný předmět)