Tvorba virtuálních světů
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
BBB39TVS | Z | 4 | 2P+2C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra počítačové grafiky a interakce
- Anotace:
-
Tvorba VR světa v Unreal Engine 5.
-- tba
- Požadavky:
-
chuť si zkusit vytvořit VR svět a věnovat tomu trochu svého času
- Osnova přednášek:
-
1. Pracovní proces tvorby VR scény (basic workflow). Struktura prostředí a toky informací uvnitř UE5. Popis nástrojů prostředí. Tvorba jednoduché scény a práce s materiály, texturami, videem a zvuky.
2. Řízení procesů ve scéně pomocí interního vizuálního jazyka blueprints. Animace. Nástroje pro interakci. Zpracování událostí.
3. Práce se světly, kamerou, nastavení renderingu. Pokročilé techniky animace - fyzikální simulace, animace řízené vnějším vstupem.
4. Rozhraní pro C++. Vývoj pluginu pro přidání nové funkce. Export pro vybrané platformy - desktop, Android, HTML5.
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
Steven M. LaValle - Virtual Reality, Cambridge University Press 2019
Mitch McCaffrey, Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4 (Game Design) 1st Edition, Addison-Wesley Professional; 1 edition (February 16, 2017)
- Poznámka:
-
Předmět probíhá formou blokové výuky po dobu 4 týdnů.
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Scénické technologie (povinně volitelný předmět)