Komunikace a propagace dopravních projektů
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
612Y1KP | KZ | 2 | 2P+0C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- pracoviště Děčín
- Anotace:
-
Základy Public Relations a síla veřejného mínění. Práce a úkoly PR oddělení a tiskového mluvčího. Komunikace s médii, s veřejností na sociálních sítích i mimo ně. Komunikační strategie dopravních projektů. Systematické budování dobrého jména. Krizové situace v komunikaci a příprava na krizovou komunikaci. Vliv politického marketingu a politického PR na dopravní projekty. Práce s nátlakovými a zájmovými skupinami, lobbing.
- Požadavky:
-
nejsou
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Osvojení si základů Public Relations a komunikační strategie.
- Studijní materiály:
-
HEJLOVÁ, Denisa: Public relations, Praha, Grada 2015, 256 str.,
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H.: Strategie firemní komunikace. Vyd. 2. Praha: Management Press, 2008, 254 s.
FTOREK, J.: Public relations jako ovlivňování míněn: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Vyd. 1. : Grada Publishing, 2007, 165 s.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: