Marketingové strategie
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
BD1M16MAS | Z,ZK | 5 | 7KP+9KS | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
- Anotace:
-
Po vysvětlení základních strategických směrů v marketingu následuje individuální práce studentů, založená na řešení konkrétní marketingové strategie a jejího zajištění marketingovými nástroji podle příkladů z praxe.
- Požadavky:
-
Předpokládá se absolvování předmětu A1M16MAR, A1M16MAV
https://ekonom.feld.cvut.cz/cs/student/predmety/marketingove-strategie
- Osnova přednášek:
-
1. Marketingové strategie, vytvoření 3-členných týmů
2. - 3. Metody strategické analýzy
4. - 5. Ansoffova matice výrobek/trh, strategie dle produktového portfolia
6. - 7. Kotlerovy strategie rolí na trhu
8. - 9. Porterova teorie konkurenční výhody
10. - 11. Synergické strategie
12. - 13. Implementace strategií
14. Závěrečné hodnocení
- Osnova cvičení:
-
1.Marketingová strategie, vytvoření 3-členných týmů
2.Metody strategické analýzy, zadání případové studie
3.Prezentace vybraného týmu, soutěž, diskuze. Zadání nové studie.
4.dtto
5.dtto
6.dtto
7.dtto
8.dtto
9.dtto
10.dtto
11.dtto
12.dtto
13.dtto
14.Hodnocení, zápočet
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
1. Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-042-3
2. Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7421-071-3
3. Tomek, G., Vávrová, V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009. ISBN 978-80-7400-098-0
4. Kotler, P., Keller, K. L.: Marketing management. 14. rozš. vydání, Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247- 4150-5
5. Meffert, H.: Marketing-Management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 978-80-7169-329-4
6. Tomek, G., Vávrová, V.: Střety marketingu, Praha: C.H.Beck, 2004. ISBN 978-80-7179-887-8
7. Kotler, P., Keller, K. L: Marketing Management. 14th Edition, Prentice-Hall Inc. 2011. ISBN-10: 0132102927
8. Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 978-80-247-0053-0
- Poznámka:
-
Rozsah výuky v kombinované formě studia: 7p+9s
- Další informace:
- https://moodle.fel.cvut.cz/divize/13116/Katedra_ekonomiky__manazerstvi_a_humanitnich_ved
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: