Objektové programování a C#
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
D28OPC | ZK | česky |
- Garant předmětu:
- Miroslav Sůra
- Přednášející:
- Miroslav Sůra
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra inženýrské informatiky
- Anotace:
-
Cíl: student bude schopný navrhnout a vytvořit (problémově orientovanou) aplikaci, zvolit a použít přiměřený postup a architekturu (případně některé návrhové vzory), rozumět důvodům použití konkrétní struktury aplikace.
Obsahem kurzu je především:
Principy objektového programování, třídy, typy a objekty. Třída, její členy, rozsah platnosti; modifikátory. Instanciace tříd. Datové členy, metody, property; instanční a statické členy. Abstraktní třídy, interface. Dědičnost; generické třídy. Aplikace a knihovny, návrh formulářů, ovládací prvky, kontejnery, komponenty. Speciální třídy - výjimky, výčty, seznamy, asociační pole, vlákna; třída Attribute. Architektura MVC, zpracování událostí; Singleton, Listener, Messenger, Wrapper class. Reflexe.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2024/2025:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: