Komunikace a prezentace ve zdravotnictví
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17PBTKPZ | KZ | 3 | 1P+1C | česky |
- Přednášející:
- Jakub Ráfl, Veronika Ráfl Huttová, Karel Roubík
- Cvičící:
- Jakub Ráfl, Filip Černý, Veronika Ráfl Huttová
- Předmět zajišťuje:
- katedra biomedicínské techniky
- Anotace:
- Požadavky:
-
Požadavky pro udělení zápočtu:
1) Zpracování všech požadovaných příprav a samostatných prací podle zadání vyučujícího a jejich odevzdání ve stanovených termínech. Oprava odevzdaných prací podle instrukcí vyučujícího.
2) Odprezentování zadaných samostatných prací studentů podle instrukcí vyučujícího a ve stanovených termínech. Oprava prezentací podle instrukcí vyučujícího.
3) Aktivní účast na cvičeních; řádně omluvené a nahrazené absence.
Hodnocení:
Včasné odevzdání všech úkolů v požadované kvalitě: 50 % bodů.
Písemný zápočtový test z látky přednášek, cvičení a zadaného samostatného studia: 50 % bodů.
- Osnova přednášek:
-
1.-2. Komunikace jako nástroj pro dorozumívání mezi lidmi a jednání s nimi.
3.-4. Rétorika - základní vyjadřovací a komunikativní dovednosti.
5.-6. Výraz osobního projevu, verbální a neverbální komunikace.
7.-8. Marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace.
9.-10. Faktory ovlivňující tvorbu komunikačního mixu. Publicita a propagace. Public relations. 11.-12. Komunikační prostředky využívané v PR.
13.-14. Význam a druhy reklamy, reklamní kodex, reklamní média, hodnocení účinnosti reklamy.
- Osnova cvičení:
-
1.-2. Komunikace jako nástroj pro dorozumívání mezi lidmi a jednání s nimi.
3.-4. Rétorika - základní vyjadřovací a komunikativní dovednosti.
5.-6. Výraz osobního projevu, verbální a neverbální komunikace.
7.-8. Marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace.
9.-10. Faktory ovlivňující tvorbu komunikačního mixu. Publicita a propagace. Public relations. 11.-12. Komunikační prostředky využívané v PR.
13.-14. Význam a druhy reklamy, reklamní kodex, reklamní média, hodnocení účinnosti reklamy.
- Cíle studia:
-
Cílem je naučit studenta základním dovednostem v oblasti komunikace a prezentace s velkým důrazem na nácvik praktických dovedností. Zvládnutí základů verbální i nonverbální komunikace. Nácvik využívání audio-vizuálních pomůcek.
- Studijní materiály:
-
1. Zeiger M. Essentials of writing biomedical research papers. 2nd ed. New York: Mcgraw-Hill; 2000.
2. Gustavii B. How to write and illustrate a scientific paper. Cambridge: Cambridge University Press; 2003.
3. Day R, Gastel B. How to write and publish a scientific paper. 7th ed. Cambridge: Cambridge University Press; 2012.
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2021/2022:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2021/2022:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Předmět je součástí následujících studijních plánů: