Malý a střední podnik
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17MAS | Z,ZK | 3 | 2P+1C | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Malý a střední podnik – záměr, plán, trh, analýza, finance, řízení, rozhodování, přežití, růst.
- Požadavky:
-
základy technologie, marketingové techniky
Podmínky zakončení předmětu
Zápočet
- semestrální práce a její prezentace
Zkouška
- písemné a ústní zkoušení
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Seznámit studenty s významem malého a středního podnikání v hospodářství jako základního článku prosperity ekonomiky, zvládnutí zpracování podnikatelského plánu jako základního nástroje pro zvládnutí inovačních záměrů a pochopení, že podstatné je racionální stanovení toků hotovosti pro úspěšné zhodnocení vložených prostředků.
- Studijní materiály:
-
Duchoň, B.: Management malého podniku, Praha: ČVUT, 1995. 106 s. ISBN 80-01-01263-8.
Staňková, A: Podnikáme úspěšně s malou firmou, C.H. Beck, 2008.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: