Malý a střední podnik
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
17MSTP | KZ | 2 | 2+0 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Malé a střední podnikání, podnikatelský záměr, plán, trh a tržní prostředí, analýza, financování, řízení, rozhodování, inovace, životní cyklus, marketingové aktivity.
- Požadavky:
-
znalosti mikroekonomie, základů technologie, marketinkových technik
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Student by měl pochopit význam malého a středního podniku v hospodářství jako základního článku prosperity ekonomiky, měl by se naučit a zvládnout zpracování podnikatelského plánu jako základního nástroje pro zvládnutí inovačních záměrů a pochopit, že podstatné je racionální stanovení toků hotovosti pro úspěšné zhodnocení vložených prostředků.
- Studijní materiály:
-
Duchoň, B.: Management malého podniku, Praha: ČVUT, 1995. 106 s. ISBN 80-01-01263-8.
Staňková, A: Podnikáme úspěšně s malou firmou, C. H. Beck, 2008
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: