Provádění a st.management 4
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
524PAM4 | KZ | 2 | 1P+1C |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- ústav stavitelství II
- Anotace:
-
Celkový profil budoucího projektu pdnikání, charakteristika produkce její výhody a nevýhody ve srovnání s konkurencí. Marketing, analýza zákazníka, konkurece, marketingová strategie, nástroje marketingu. Zakladatelský rozpočet, výnosy, náklady, zisk (ztráta), propočet potřebného kapitálu, propočet rentability, peněžní toky (cash flow).
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
sestavení technicko-ekonomické studie (feasibility study) pro realizaci podnikatelského projektu.
- Studijní materiály:
-
Fotr, J.: Podnikatelský plán a investiční rozhodování, vydavatelství Economia Praha
Jirásek, J. A.: Strategie, vydavatelství Professional Publishing Praha
Synek, M., kol.: Manažerská ekonomika, vydavatelství Grada Publishing Praha
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: