Softwarový projekt 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
01SWP2 | Z | 4 | 2 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra matematiky
- Anotace:
-
Obsahem předmětu je týmová práce studentů na zadaném softwarovém projektu, návrh softwarového řešení, specifikace, analýza a řešení problémů vzniklých při implementaci, ladění a optimalizace,
dokumentace projektu atd.
- Požadavky:
-
Znalost vyšších programovacích jazyků typu Java, C/C++.
- Osnova přednášek:
-
1. Zadání projektu.
2. Seznámení s prostředím (programovací jazyk, IDE), potřebnými
knihovnami.
3. Vytvoření funkčního prototypu.
4. Vytvoření aplikace splňující zadání, dokumentace.
- Osnova cvičení:
-
Cvičení je nedílnou součástí výuky s obsahem daným sylabem.
- Cíle studia:
-
Znalosti:
Metody používané při práci na softwarových projektech, technologie, běžné používané programové knihovny, týmové pracovní nástroje.
Schopnosti:
Použití pracovních nástrojů pro týmovou práci na zadaném projektu, práce s vybranými programovými knihovnami.
- Studijní materiály:
-
Povinná literatura:
[1] R. Pecinovský, Java 5.0 - Novinky jazyka a upgrade aplikací, Brno, CP Books, a.s. 2005,
http://knihy.pecinovsky.cz/java5novinky/NovinkyJavy5.pdf
Doporučená literatura:
[2] M. Dashorst, E. Hillenius, Wicket in Action, Manning 2008,
Studijní pomůcky:
Počítačová učebna Windows/Linux s vývojovým prostředím (IDE) pro programovacími jazyky Java, C/C++.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: