Strategický marketing
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
13SMK | Z | 2 | 2+0 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- ústav logistiky a managementu dopravy
- Anotace:
-
Marketingové strategie, nástroje marketingového mixu, marketingový výzkum trhu, kvantitativní a kvalitativní průzkum, analýza informací, marketingová komunikace, komunikační strategie, segmentace, umístění, tvorba marketingového plánu.
- Požadavky:
-
nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Předmět prohlubuje marketingový mix, shrnuje poznatky nutné k práci v oblasti marketingových strategií. Obsahem je marketingový průzkum trhu - příprava a realizace, zpracování dat, interpretace údajů. Marketingová komunikace - výběr komunikační strategie, osobní a neosobní forma komunikace. Marketingová strategie firem poskytujících služby.
- Studijní materiály:
-
Philip Kotler: Marketing Management, Grada, 1996, 2000
Adriane Payne: Marketing služeb, Grada, 1996
H.Merret: Marketing Management, Grada, 1996
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- ME nav.komb.11/12 (povinný předmět)
- ME nav.prez.11/12 (povinný předmět)