Marketing v dopravě
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
13MVD | Z,ZK | 2 | 2+1 | česky |
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- ústav logistiky a managementu dopravy
- Anotace:
-
Obecné principy marketingu aplikované na dopravní zařízení. Marketing, marketingový výzkum, makroprostředí, mikroprostředí, trhy, tvorba tržní opozice, produkty, značky, balení, služby, tvorby cen produktů, distribuční kanály, fyzická distribuce, maloobchod, velkoobchod, promotion, reklama, segmentace, umísťování, akční plán.
- Požadavky:
-
nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat marketingové dovednosti a umět je aplikovat na zvolených zadáních.
- Studijní materiály:
-
Řezníček B., Šaradín P.: Marketing v dopravě. ISBN 80-247-0051-4. 2000
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- MED bak.komb.10/11 (povinný předmět programu)
- MED bak.komb.11/12 (povinný předmět programu)
- MED bak.prez.11/12 (povinný předmět programu)
- MED bak.prez.12/13 (povinný předmět programu)