Doporučený průchod studijním plánem Doporučený časový studijní plán - kombinované studium
Studijní plán: Elektronika a sdělovací technika - bakalářský blok
~Vedle stanoveného průměru známek je podmínkou pro získání stipendia za vynikající studijní výsledky v uplynulém semestru získání stanoveného počtu kreditů v tomto semestru. Aktuální podmínky jsou ve stipendijním řádu FEL ČVUT.
5. semestr
Kód | Název předmětu vyučující |
Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr | Role |
D17P2 | Elektromagnetické pole a vlny |
Z,ZK | 7 | 21+6s | Z | povinný předmět |
D31EO | Elektronické obvody |
Z,ZK | 7 | 23+4 | Z | povinný předmět |
D34ES | Elektronické součástky |
Z,ZK | 7 | 21+6s | Z | povinný předmět |
D01M5B | Matematika 5B |
Z,ZK | 4 | 14+4s | Z | |
*DSBBSEST | S předměty BB studia oboru Elektronika a sdělovací technika - kombinované studium | 24 | povinně volitelný předmět | |||
*DVBBHUM | F předměty humanitní, BB studia - kombinované studium | 6 | volitelný předměty humanitní |
6. semestr
Kód | Název předmětu vyučující |
Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr | Role |
D31LOS | Lineární obvody a systémy |
Z,ZK | 4 | 14+4s | L | povinný předmět |
D37SAS | Signály a soustavy |
Z,ZK | 7 | 23+4 | L | povinný předmět |
D32ZCT | Základy číslicové techniky |
Z,ZK | 7 | 21+6s | L | |
*DSBBSEST | S předměty BB studia oboru Elektronika a sdělovací technika - kombinované studium | 24 | povinně volitelný předmět |
7. semestr
Kód | Název předmětu vyučující |
Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr | Role |
D32TS | Telekomunikační systémy |
Z,ZK | 7 | 21+6s | Z | |
*DSBBSEST | S předměty BB studia oboru Elektronika a sdělovací technika - kombinované studium | 24 | povinně volitelný předmět | |||
*DSSEM-SEST | Semestrální projekty pro BB studia oboru Elektronika a sdělovací technika - kombinované studium | 5 | povinně volitelný předmět | |||
*DJABE | Jazyky BB kombinované studium | 10 | jazykový předmět | |||
*DSF | Volitelné předměty BB studia oboru Elektronika a sdělovací technika - kombinované studium | 4 | volitelný předmět odborný |