Marketing
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
126YMAR | Z | 2 | 2+0 | česky |
- Přednášející:
- Božena Kadeřábková
- Cvičící:
- Božena Kadeřábková
- Předmět zajišťuje:
- katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
- Anotace:
-
Kurz seznamuje studenty se základními pojmy a technikami v oboru marketingu, návaznostmi marketingu na ostatní činnosti ve firmě, jeho úlohou ve firmě i ve společnosti. Studenti by se měli naučit nalézt možnosti na trhu, segmentovat trh, hodnotit příležitosti na trhu, sestavit jednoduchý marketingový mix, tj. vědět a ovládat metody propagace, ovládat principy tvorby ceny , managerova produkt a určit místo, tj. určit distribuční cesty.
- Požadavky:
-
předchozí požadavky nejsou
- Osnova přednášek:
-
1. Úvod do studia
2. Základy marketingu
3. Úloha marketingu ve společnosti a ve firmě
4. Možnosti na cílových trzích jejich segmentace
5. Marketingový mix - produkt
6. Marketingový mix - place
7. Marketingový mix - promotion
8. Marketingový mix - price
9. Hodnocení příležitostí v neovlivnitelném prostředí
10. Marketingový výzkum
11.Informace pro marketingová rozhodnutí
12.Spotřebitelé a jejich rozhodování při nákupu
13.Průmysloví zákazníci a zákazníci - zprostředkovatelé a jejich chování
- Osnova cvičení:
-
nemá
- Cíle studia:
-
Naučit studenty aplikovat základní poznatky a metody marketingu do stavební praxe.
- Studijní materiály:
-
P.Kotler, Marketing management
E. Kulhavý, Skici k marketingu
E. McCarthy, W. perreault, Základy marketingu
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Předmět je součástí následujících studijních plánů: