Selfmanagement
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
105XSMN | Z | 1 | 0+2 | česky |
- Přednášející:
- Miroslav Sanytrák (gar.), Miloš Sedláček
- Cvičící:
- Miroslav Sanytrák (gar.), Miloš Sedláček
- Předmět zajišťuje:
- katedra společenských věd
- Anotace:
-
Předmět Self management se zabývá přípravou studentů na vstup do běžného života praxe. Student, který projde výukou, je připraven na přijímací řízení do zaměstnání, umí napsat profesní životopis, motivační dopis, zná základy typologie osob. Předmět se zabývá verbální a neverbální komunikací, řízením a vedením týmů, řízením porad, řízení času. Předmět seznámí studenta se základy reklamy, její tvorbou, částečně i obchodními dovednostmi. Celý předmět self management je postaven na praktických zkušenostech spojených s tréninkem.
- Požadavky:
-
Návaznost není požadována.
- Osnova přednášek:
-
Orientace v typologii osob, komunikaci a řeči těla. Poznání sebe sama v oblasti vystupování a vlastní image. Zvládnutí části manažerských dovedností a to především v řízení porad týmů. Výuka v komunikaci, managementu a řízení času. Studenti budou na cvičeních natáčeni kamerou a okamžitě bude konkretizován postup zlepšení svého vystupování.
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Naučit studenta vystupováním při přijímacím řízení, ve společnosti.
Naučit jej verbální a neverbální komunikaci, sebeovládání a odstranění stresu.
Naučit jej komunikaci jak obstát při obchodním jednání, základy psychologie prodeje a prodejních dovedností
Naučit studenta typologii osob podle různých kritérií.
Naučit studenta základům reklamy, její zadávání, komunikaci s mediálními agenturami a firmami.
Naučit studenta řízení času za použití ADK systému řízení řasu.
- Studijní materiály:
-
1)Amstrong.M.,Personální management. 1.vydání. Praha: Victoria Publishing, 1999. 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
2)Foot M.,Hook C. Personalistika. 1.vydání. Praha:Computer Press., 2002. 462 s.ISBN 80-7226-515-6
3)Hroník, F.Jak se nespálit při výběru zaměstnanců. 1.vydání. Brno: Computer Press, 1999. 311 s. ISBN 80-7226-161-4
4)Koontz,H.,Weihrich.H.Management. 1.vydání. Praha: Victoria Publishing,1993. 447 s. ISBN 80-85605-45-7.
5)Košťan.P.,Šuleř.O. Firemní strategie.1.vydání.Praha:Computer Press.2002.124 s.ISBN 80-7226-657-8.
6)Kotler, P. Marketing management. 1.vydání. Praha: Victoria Publishing, 1992. 790 s. ISBN 80-85605-08-2
7)Matějka M.,Vidlař P. Vše o přijímacím pohovoru. 1.vydání. Praha: Grada Publishing , s.r.o. 2002. 193 s. ISBN 80-247-0215-0
8)Milkovich,G.T.,Boudreau, J.W. Řízení lidských zdrojů. 1 .vydání.Praha:Grada a.s.,1993. 930 s. ISBN 80-85623-29-3
9)Montag P., Assessment Centre. 1.vydání.Praha:Nakladatelství PRAGOEDUCA.2002.92 s.ISBN 80-7310-004-5
10)Nejedlý J. a kolektiv, Ochrana osobních údajů v oblasti nabízení obchodu a služeb, direkt marketingu a cestovního ruchu. MAG CONSULTING, s.r.o.,2002,68s.
11)Parker R.C.Profesionální design v reklamě.1 vydání. Brno:SoftPress s.r.o.2000. 304 s.ISBN 80-902824-0-7
12)Paulík K.,Gruber D.Trénink radosti. 2. Vydání.Ostrava:REPRONIS.2001.161 s.ISBN 80-86122-74-3
13)Peters TJ.,Waterman jr.R.H. Hledání dokonalosti.1.vydání.Praha: Nakladatelství Svoboda-Libertas.1993. 294 s.ISBN 80-205-0313-7
14)Prokopenko,J.,Kubr, M. a kolektiv. Vzdělávaní a rozvoj manažerů. 1 vydání.Praha:Grada Publishing. 1966.660 s. ISBN 80-7169-250-6.
15)Schultz D.E.Moderní reklama umění zaujmout.1.vydání.Praha:Grada Publishing,s.r.o.,1995,668 s.ISBN 80-7169-062-7
16)Souček, Z.,Určení strategických cílů.1 vydání. Praha: Pragoconsult, inženýrský a poradenský podnik. 1990. 6 s. SV 397 62 90
17)Stýblo,J. Human Management.1 vydání.Bělá pod Bezdězem:Nakladatelství Máchova kraje, 2001.111 s.
18)Šuleř,O. Manažerské techniky.1.vydání. Olomouc:Rubico,s.r.o., 1995. 225 s. ISBN 80-85839-06-7.
19)Wareham,J. Tajemství lovce mozků. 1.vydání.MANAGEMENT PRESS, Ringier ČR,a.s.Praha 1997. 164 s.ISBN 80-85943-27-1
20)Ždímal, M.Příručka terénního poradenství. 1. Vydání. Ostrava:AKS,s.r.o.,1992
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Předmět je součástí následujících studijních plánů: