Základy animace a vizualizace
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
14Y1ZA | KZ | 2 | 2+0 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra aplikované informatiky v dopravě
- Anotace:
-
Prostředí 3D Studia MAX, 3D a 2D primitiva 3D. Nástroje pro transformaci a řízení transformace, přesného konstruování, modifikace primitiv. NURBS křivky a plochy, mapování povrchu a jeho druhy. Materiálový editor, materiál typu Standard, světla, kamery a jejich nastavení. Základní objekty typu Space Warp, tvorba jednoduché animace. Výstup - rendering + nastavování parametru renderingu.
- Požadavky:
-
Základní znalosti grafických standardů.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získání základních znalostí pro 3D modelování a animace s využitím prostředí 3D studia MAX.
- Studijní materiály:
-
Chismar John P.: Kurz Animace v 3ds max 4, SoftPress
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: