Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2018/2019

Studijní plán Electrical Engineering, Power Engineering and Management - Electrical Machines, Apparatus and Drives

Studijní obor: Elektrické stroje, přístroje a pohony katedra elektrických pohonů a trakce
Studijní program: Elektrotechnika, energetika a management Typ studia: Navazující magisterské prezenční
Doporučený průchod studijním plánem: Branch Electrical Machines, Apparatus and Drives - Passage through study
Kód Název skupiny předmětů   kredity
Povinné předměty programu
MEEMEP1 Compulsory subjects of the programme V této skupině musíte získat 61 kreditů
V této skupině musíte absolvovat alespoň 11 předmětů
61
MDIPE Diploma Thesis V této skupině musíte získat alespoň 25 kreditů (maximálně 375)
V této skupině musíte absolvovat alespoň 1 předmět
25
MEEMEPRO2 Project V této skupině musíte získat 10 kreditů
V této skupině musíte absolvovat alespoň 2 předměty
10
MEEMEBME1 Safety of the master's studies
V této skupině musíte absolvovat alespoň 1 předmět
0
Minimální počet kreditů 96
Povinné předměty oboru
MEEMEPO2 Compulsory subjects of the branch V této skupině musíte získat 10 kreditů
V této skupině musíte absolvovat alespoň 2 předměty
10
Minimální počet kreditů 10
Volitelné předměty
MEEMEVOLPRE Elective subjects
0
MEEMEH Humanities subjects
0
MEJK Language courses
0
METV Physical Training
0
Minimální počet kreditů 0
Počet předepsaných kreditů celkem 106
Počet kreditů, které musíte získat z volitelných předmětů 14
Celkový počet kreditů 120
Elective subjects [MEEMEVOLPRE]

~Student can choose arbitrary subject of the master's program (EEM - Electrical Engineering, Power Engineering and Management, KME - Communications, Multimedia and Electronics, KYR - Cybernetics and Robotics, OI - Open Informatics) which is not part of his curriculum. Student can choose with consideration of recommendation of the branch guarantee. \\

Platnost dat k 21. 7. 2019
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/stplan10250004.html