Marketing v dopravě
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
617MVD | Z,ZK | 2 | 2+1 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- pracoviště Děčín
- Anotace:
-
Obecné principy marketingu aplikované na dopravní zařízení. Marketing, marketingový výzkum, makroprostředí, mikroprostředí, trhy, tvorba tržní opozice, produkty, značky, balení, služby, tvorby cen produktů, distribuční kanály, fyzická distribuce, maloobchod, velkoobchod, promotion, reklama, segmentace, umísťování, akční plán.
- Požadavky:
-
nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat marketingové dovednosti a umět je aplikovat na zvolených zadáních.
- Studijní materiály:
-
Řezníček B., Šaradín P.: Marketing v dopravě. ISBN 80-247-0051-4. 2000
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- KOMBI studium od 13-14 (obor MED) (povinný předmět)
- KOMBI studium od 12-13 (obor MED) (povinný předmět)
- PRE oboru MED rozřazení od 13-14 (povinný předmět)
- KOMBI studium od 13-14 (obor MED) skok do 2.r. (povinný předmět)
- KOMBI studium od 14-15 (obor MED) (povinný předmět)
- KOMBI studium od 13-14 (obor MED) skok do 3.r. (povinný předmět)
- PRE oboru MED rozřazení od 14-15 (skok z 1. r.) (povinný předmět)
- PRE oboru MED rozřazení od 14-15 (povinný předmět)
- PRE oboru MED rozřazení od 12-13 (skokMelnikov) (povinný předmět)
- KOMBI studium od 14-15 (obor MED) skok z 1.r. do 3.r. (povinný předmět)
- PRE bak. studium oboru MED rozřazení od 15-16 (povinný předmět)
- PRE bak. studium oboru MED rozřazení od 15-16, od 3.ročníku obor MED v KOMBI formě (povinný předmět)