Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2019/2020

Počítačová grafika a virtuální realita

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
20Y2PV KZ 2 2+0 česky
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
ústav dopravní telematiky
Anotace:

Cílem předmětu je poskytnout podrobnější informace o technologiích pro práci s 2D a 3D počítačovou grafikou a virtuální realitou. Seznámí posluchače s definicí a principy tvorby trojrozměrných a dvojrozměrných scén, algoritmy používaných při jejich počítačovém zpracování. Součástí výuky je i praktické programování algoritmů pro grafiku, interaktivní počítačovou grafiku a VRML či základy grafické knihovny OpenGL.

Požadavky:

Základy programování, základy algoritmizace.

Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:

Základní znalosti technického programového vybavení pro 2D a 3D počítačovou grafiku, interaktivní grafiku a virtuální realitu.

Studijní materiály:

Žára, J., Beneš, B., Felkel, P., Moderní počítačová grafika. (2nd edition)Computer Press, 2005, Akenine-Moller T., Haines E., Real-time rendering (2nd edition). A K Peters Ltd; 2002, Jiří Žára, VRML97 : Laskavý průvodce virtuálními světy, Computer Press, 1999.

Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 19. 9. 2019
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet24551305.html