Strategický marketing
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
13Y2SM | KZ | 2 | 2+0 | česky |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Předmět předpokládá základní znalosti z hlavních ekonomických disciplin, především marketingu, mikroekonomie a makroekonomie. Prohlubuje marketingový mix, shrnuje poznatky nutné k práci v oblasti marketingových strategií. Obsahem je marketingový průzkum trhu - příprava a realizace, zpracování dat, interpretace údajů. Marketingová komunikace - výběr komunikační strategie, osobní a neosobní forma komunikace. Marketingová strategie firem poskytujících služby.
- Požadavky:
-
Znalosti z hlavních ekonomických disciplín, především marketingu, mikroekonomie a makroekonomie.
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat představu a schopnost formulace podnikových strategií v globálním prostředí.
- Studijní materiály:
-
Kotler P.: Marketing Management, Praha, Grada, 1996, 2000,, Payne A.: Marketing služeb, Praha, Grada, 1996, Merret H.: Marketing Management, Praha, Grada, 1996, další literatura česká i zahraniční bude nabídnuta během výuky podle zájmu studentů
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: