Marketingové strategie
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
13WMS | KZ | 4 | 6 |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra chytrých měst a regionů
- Anotace:
-
Předmět předpokládá základní znalosti z hlavních ekonomických disciplín, především marketingu, mikroekonomie a makroekonomie. Prohlubuje marketingový mix, shrnuje poznatky nutné k práci v oblasti marketingových strategií. Obsahem je marketingový průzkum trhu - příprava a realizace, zpracování dat, interpretace údajů. Marketingová komunikace - výběr komunikační strategie, osobní a neosobní forma komunikace. Marketingová strategie firem poskytujících služby. Mezinárodní marketing - navrhování strategií pro mezinárodní trhy, mezinárodní marketingové prostředí, rozhodování jak vstoupit na mezinárodní trh, specifika a vývojové trendy internacionálního marketingu.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: