Marketing v dopravě
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
613MVD | Z,ZK | 2 |
- Garant předmětu:
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- pracoviště Děčín
- Anotace:
-
Obecné principy marketingu aplikované na dopravní zařízení. Marketing, marketingový výzkum, makroprostředí, mikroprostředí, trhy, tvorba tržní opozice, produkty, značky, balení, služby, tvorby cen produktů, distribuční kanály, fyzická distribuce, maloobchod, velkoobchod, promotion, reklama, segmentace, umísťování, akční plán.
- Požadavky:
-
nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat marketingové dovednosti a umět je aplikovat na zvolených zadáních.
- Studijní materiály:
-
Řezníček B., Šaradín P.: Marketing v dopravě. ISBN 80-247-0051-4. 2000
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- KOMBI studium od 11-12 (obor MED) (povinný předmět)
- PRE oboru MED rozřazení od 12-13 (povinný předmět)
- KOMBI studium od 12-13 (obor MED) skok (povinný předmět)
- 1.r. KOMBI studium (od ZS 11-12), od 2.r. PRE MED studium dále (povinný předmět)