Logo ČVUT
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2019/2020

Počítačová grafika a virtuální realita

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
16Y2PG KZ 2 2P+0C česky
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
ústav dopravních prostředků
Anotace:

Principy tvorby a zpracování 2D a 3D grafiky a virtuálních prostředí včetně algoritmů používaných při jejich počítačovém zpracování. Základy profesionálních i freewarových softwarů pro tvorbu a zpracování 2D a 3D grafiky. Tvorba interaktivní grafiky a základy programování v jazyce VRML či s využitím grafických knihoven (OpenGL).

Požadavky:

Základy programování, základy algoritmizace.

Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:

Základní znalosti technického a programového vybavení pro 2D a 3D počítačovou grafiku, interaktivní grafiku a virtuální realitu.

Studijní materiály:

Žára, J., Beneš, B., Felkel, P., Moderní počítačová grafika (2nd edition), Computer Press, 2005

Akenine-Moller T., Haines E., Real-time rendering (2nd edition), A K Peters Ltd, 2002

Jiří Žára, VRML97: Laskavý průvodce virtuálními světy, Computer Press, 1999

Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 10. 2019
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet1877306.html