Logo ČVUT
Loading...
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2011/2012

Marketing a strategické řízení

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah
13MSR ZK
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
ústav ekonomiky a managementu dopravy a telekomunikací
Anotace:

Marketingová strategie je nezbytnou podmínkou rozvoje podniků v konkurenčním prostředí. Proto předmětem studia Marketing je naplnění jednotlivých postupových kroků při tvorbě marketingové strategie v aplikaci do konkrétních podmínek dopravního oboru, ve kterém bude doktorand zpracovávat doktorandskou práci.

Požadavky:
Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:
Studijní materiály:
Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 9. 7. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet24755205.html