Management a marketing letecké dopravy
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
21MMLD | Z,ZK | 4 | 2+1 | česky |
- Přednášející:
- Bořek Hřebejk
- Cvičící:
- Bořek Hřebejk
- Předmět zajišťuje:
- ústav letecké dopravy
- Anotace:
-
Postavení letecké dopravy. Charakteristika přepravního trhu. Strategie podnikání leteckých podniků. Licencovaná obchodní letecká doprava. Oceňování majetku a závazky společnosti. Tarifování v mezinárodní přepravě cestujících. Letecké aliance. Letové řády. Knihování, způsoby rezervace. Přijetí cestujících k přepravě. Zodpovědnost dopravce.
- Požadavky:
-
Nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získání teoretických znalostí pro praxi.
- Studijní materiály:
-
Duchoň B.: Ekonomika a management podniku, Sedláček B.: Provoz a ekonomika letecké dopravy.
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: